Menu

NaszePokoje24.pl

Aranżacje wnętrz i porady budowlane

  • Strona główna
  • Budowa
  • Aranżacje
  • Kuchnia
  • Pokoje dziecięce
  • Łazienka
  • Sypialnia
  • Ogród
  • Remont
  • Ciekawostki
  • Pokój dzienny
  • Architektura
  • Praca w budownictwie
  • Poradniki
NaszePokoje24.pl

Aranżacje

  • Czy warto skorzystać z usług profesjonalnego projektanta wnętrz?

Porady budowlane

  • Plany domu z punktu widzenia ich przyszłych gospodyń – ciekawe wnioski!

Ciekawostki

  • Mam startup, chcę coworku – co dalej?
content marketing

Dlaczego nazwa firmy ma znaczenie?

Data publikacji: 1 sierpnia 2021 Autor: Redakcja

Nazwa firmy to pierwsza rzecz, z jaką zwykle styka się klient. Od niej zależy pierwsze wrażenie oraz to, aby potencjalny nabywca w ogóle zainteresował się daną ofertą. Na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu?

Co wyróżnia dobrą nazwę?

Nazwa musi być chwytliwa, zwracająca na siebie uwagę, tak by klient szybko ją zapamiętał i kojarzył z konkretnymi produktami. Co jednak ważne, musi też pasować do charakteru firmy – zabawna, ale zbyt frywolna nazwa na przykład dla kancelarii prawniczej nie będzie budować zaufania, ponieważ prawniczych usług klienci raczej nie utożsamiają z rozrywką i dwuznacznym humorem.

Dlatego przy tworzeniu firmowej nazwy warto zwrócić się o pomoc do specjalistów, korzystając z oferty https://sofista.com.pl/naming-tworzenie-nazw-firm/ – profesjonalny naming uwzględnia wytyczne zleceniodawcy, ale bierze też pod uwagę różne kryteria wpływające na późniejszy odbiór marki.

Nazwa jest wizytówką i choć trudno jednoznacznie ocenić, w jakim stopniu wpływa na sukces firmy, to nie da się zaprzeczyć, że mając do wyboru wiele propozycji, klient w ramach wstępnej selekcji może kierować się właśnie tym kryterium.

Firmowe logo

Kolejny etap to graficzne przedstawienie nazwy firmy. Logo musi być czytelne, tak by umieszczone w nim słowa dało się łatwo przeczytać. I podobnie jak w przypadku samego tekstu, tak i graficzna oprawa firmowego logo musi nawiązywać do branży i rodzaju świadczonych usług.

Logo powinno atrakcyjnie wyglądać zarówno w wersji kolorowej, jak i czarno-białej, trzeba też sprawdzić, jak będzie się prezentować wydrukowane na różnego typu gadżetach reklamowych. Zarówno w przypadku nazwy, jak i grafiki, nie wolno kopiować rozwiązań stosowanych przez konkurencyjne firmy.

Jak budować markę?

Oczywiście na samej nazwie nie da się zbudować sukcesu. Klient przecież będzie chciał wiedzieć, co dokładnie wybrana firma ma do zaoferowania, więc trzeba przygotować materiały promocyjne, informacje dla mediów, poradniki i teksty do opublikowania na stronach internetowych, co również warto zlecić specjalistom, na przykład tam: https://sofista.com.pl/copywriting/.

Treści promocyjne są bardzo ważne, ponieważ pomagają zbudować więź z klientem, a jeśli tworzone są profesjonalnie, to uwzględniają oczekiwania grup docelowych i są dostosowane do określonego typu przekazu.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najciekawsze publikacje

  • Czy domowe wnętrza warto dekorować? Znamy argumenty za i przeciw!
  • Czy warto skorzystać z usług profesjonalnego projektanta wnętrz?
  • Jak wyszykować swój salon na Boże Narodzenie?
  • Jak najwięcej, za jak najmniej – czyli jak mądrze dysponować budżetem na budowę domu?
  • 6 pomysłów na remont, bez rozbijania domowego budżetu

Kredyty mieszkaniowe

Money.pl - Kliknij po wiecej
Wyszukaj kredyty mieszkaniowe
Przeznaczenie:
Kwota inwestycji
(np.: wartość nabywanego mieszkania)
PLN
Środki własne PLN
Waluta kredytu
Okres spłaty kredytu lat
Pokaż tylko kredyty bez prowizji za przewalutowanie
za wcześniejszą spłatę
Pokaż kredyty w kolejności od najniższych prowizji za przyznanie
od najniższego oprocentowania

Styl Skandynawski

https://www.youtube.com/watch?v=bBZik4ebluw&t=3s

Tynk o strukturze drewna

https://www.youtube.com/watch?v=7Y7Pwf4tI4A

Kreatywne aranżacje

https://www.youtube.com/watch?v=Iy5A-7XPSnE

Rynek nieruchomości

Money.pl - Kliknij po więcej
Nieruchomości
  • Zarabiamy dwa razy więcej, ale stać nas na tyle samo co przed dekadą
    Za przeciętną pensję możemy kupić niespełna 0,9 mkw mieszkania. To niewiele więcej niż przed wstąpieniem do Unii Europejskiej. Sprawdź, jak wyglądamy na tle innych.
  • Rośnie pula "rządowych" mieszkań na wynajem. Sprawdź gdzie
    W ofercie Funduszu Mieszkań na Wynajem znalazły się 122 lokale.
  • Rewolucyjne zmiany w MdM. Dwukrotnie wzrosną dopłaty i liczba mieszkań
    Dziesiątki tysięcy rodzin zyskają szansę na dopłatę do kredytu mieszkaniowego. Sprawdź, co się zmienia.
  • Drogowcy złożyli wnioski na prawie 5 mld zł z Unii
    GDDKiA ujawnia, które drogi zostaną wybudowane za pieniądze z Programu budowy dróg krajowych na lata 2014-2023.
  • Statistica: W czym mieszka Polak? W klitce, często nawet bez łazienki
    Według danych Eurostatu na Polaka przypada 26,3 metra kwadratowego mieszkania. Często są to lokale bez podstawowych wygód.
  • Budownictwo w Polsce. Rekordowe wyniki deweloperów
    Od stycznia do maja tego roku deweloperzy rozpoczęli budowę 34 tysięcy mieszkań. Poprzedni rekord padł w 2008 roku.
Wspierane przez Money.pl

Murek w ogrodzie

https://www.youtube.com/watch?v=qYMa4HnXD_Y

Domek 35m – część 1

https://www.youtube.com/watch?v=3OVfhgM7DRM

Domek 35m – część 2

https://www.youtube.com/watch?v=eDETRf4yboQ

Polub nas na Facebooku

Łożyska

Redakcja

Adres redakcji:
Portal NaszePokoje24.pl
Ul. Przy Torach 19
43-382 Bielsko-Biała

Kontakt
Napisz do nas
Tel: 509-933-943
©2023 NaszePokoje24.pl | WordPress Theme by Superb Themes