Hotele to miejsca, w których szczególnie ważna jest czystość, sterylność i dbanie o najwyższy poziom bezpieczeństwa sanitarnego. Każdy gość, który korzysta z pokoju hotelowego powinien mieć pewność, że przebywa w warunkach higienicznych i bezpiecznych. Poziom czystości w usługach hotelowych istotny był od zawsze, jednak w warunkach ostrego reżimu sanitarnego w czasach koronawirusa tym bardziej trzeba zadbać o to, by wszystkie pomieszczenia były właściwie dezynfekowane.
Pandemia koronawirusa mocno nadszarpnęła kondycję finansową nawet dużych i świetnie prosperujących hoteli. Były one zamknięte przez długie tygodnie i nie miały możliwości zarabiać na siebie. Wraz z luzowaniem obostrzeń obiekty hotelowe mogły powrócić do pracy, jednak w warunkach zupełnie nowej rzeczywistości i z koniecznością przestrzegania bardzo wyśrubowanych norm sanitarnych. Każdy właściciel hotelu musi zadbać o właściwą dezynfekcję pokojów hotelowych oraz części, z których korzystają wszyscy goście. Nie chodzi jedynie o pozytywny PR czy przyciąganie klientów, ale przede wszystkim o bezpieczeństwo. Wykrycie wirusa wśród gości hotelowych na nowo wyłączy hotel z codziennego funkcjonowania i zarabiania pieniędzy.
Regularne, codzienne działania
Pokoje hotelowe oraz inne pomieszczenia, z których korzystają klienci muszą być dezynfekowane na co dzień. Każdy pokój powinien być gruntownie wysprzątany i zdezynfekowany pomiędzy kolejnymi rezerwacjami. Ważne jest zarówno dezynfekowanie wszystkich powierzchni za pomocą specjalistycznych środków, jak i odkażanie całych wnętrz. Dezynfekcja powierzchni powinna się odbywać za pomocą tych środków, które są przeznaczone do niszczenia wirusów. W takich miejscach niekoniecznie przydadzą się więc środki antybakteryjne, które z bakteriami radzą sobie świetnie, ale za to z wirusami niekoniecznie. Pracownicy zajmujący się sprzątaniem muszą więc mieć zapewnione specjalistyczne, dopasowane do potrzeb środki, a także środki ochrony osobistej. Nie można bowiem dbać o gości hotelowych kosztem bezpieczeństwa kadry pracowników. Dobrym rozwiązaniem w hotelach jest również regularne przeprowadzanie dezynfekcji całego obiektu. Zajmować się tym powinny specjalistyczne firmy, które mają kwalifikacje, wiedzę, umiejętności, a także dysponują profesjonalnym sprzętem.
Fachowcy zapewnią bezpieczeństwo
W dezynfekcji pokojów hotelowych i innych wnętrz, z których korzystają hotelowi goście, ważna jest zarówno skuteczność, jak i bezpieczeństwo prowadzonych zabiegów. Najczęściej dezynfekcja jest realizowana pomiędzy kolejnymi klientami, a więc musi być prowadzona tak, by kolejny klient nie odczuwał żadnych negatywnych skutków działania dosyć silnych środków. Właściciele hoteli muszą więc koniecznie dbać o to, aby dezynfekcją w ich obiektach zajmowali się profesjonaliści z wiedzą, kwalifikacjami i umiejętnościami. Wrocławska firma specjalizująca się w dezynfekcji to gwarancja, że wszystkie usługi i prace w każdym obiekcie zostaną zrealizowane na poziomie i z dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Na profesjonalnych usługach dezynfekcyjnych nie należy oszczędzać – warto wybierać te firmy, które faktycznie są najlepsze, a nie tylko najtańsze.