Impreza branżowa to doskonała okazja do zaprezentowania swojej firmy szerszemu gronu odbiorców oraz nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Aby skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji, warto zainwestować w odpowiednie wyposażenie stoiska, a w szczególności bar mobilny. Dlaczego powinno się rozważyć taką koncepcję? Poznaj kilka ważnych powodów.
Wyróżnienie się na tle konkurencji
W imprezach branżowych uczestniczą dziesiątki, a nawet setki firm, które prezentują swoje produkty i usługi. Jednocześnie robią wszystko, co mogą, aby przyciągnąć nowych klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Poprzeczka bywa zawieszona naprawdę wysoko, dlatego trzeba wykazać się nie lada pomysłowością w celu zyskania przewagi.
Stoisko na imprezie branżowej to doskonałe miejsce do przeprowadzenia kreatywnych działań marketingowych. Bar na stoisku to nie tylko miejsce do serwowania drinków, ale również do przeprowadzania degustacji nowych produktów czy wręczania ulotek i materiałów promocyjnych.
Takie przedsięwzięcie stwarza też ogromny potencjał dotyczący wykorzystania mediów społecznościowych. To np. znakomita okazja do zorganizowania konkursów z nagrodami. Im bardziej kreatywna i oryginalna będzie cała akcja, tym większe szanse na zainteresowanie i pozostawienie pozytywnego wrażenia u uczestników imprezy. Jednocześnie możesz udokumentować całe wydarzenie, a następnie opracować materiały, które wykorzystasz na firmowych profilach. W ten sposób urozmaicisz standardowe treści o korporacyjnym charakterze.
Warto również zaznaczyć, że co do zasady spotkanie przy barze bardziej przypomina realia koleżeńskiego spotkania niż negocjacji o podłożu biznesowym. Z tego względu odwiedzającym łatwiej będzie się zrelaksować. Warto wykorzystać tę sposobność do wyeksponowania swojej marki w szerszym zakresie. Stwórz specjalną przestrzeń przy barze, która posłuży do robienia zdjęć – uczestnicy z pewnością udostępnią je na swoich profilach w mediach społecznościowych. W rezultacie zyskasz właściwie darmowy zasięg, za który w standardowych okolicznościach trzeba by było słono zapłacić.
Organizacja baru na własnym stoisku podczas imprezy branżowej to doskonały sposób na podniesienie prestiżu firmy. Niech spędzanie wspólnie czasu na Twoim stoisku posłuży jako metafora kontaktów z klientami. Jesteś w stanie pokazać, że zależy Ci na budowaniu partnerskich relacji, w których nie ma strony dominującej ani podległej. Zamiast tego pozostajecie równorzędnymi partnerami, którzy chcą czerpać korzyści z kooperacji. Pokazanie, że dbasz o wizerunek, z pewnością wpłynie pozytywnie na reputację firmy wśród klientów i konkurencji.
Doskonała okazja do networkingu
Bar mobilny serwujący orzeźwiające drinki i przekąski z całą pewnością przyciągnie wzrok oraz zyska zainteresowanie uczestników imprezy. Już sam widok tłumów gromadzących się przy Twoim stoisku może zadziałać jak magnes na kolejnych gości. W ten sposób funkcjonuje mechanizm określany mianem społecznego dowodu słuszności. Ze względu na duże zainteresowanie trudno będzie oprzeć się wrażeniu, że Twoja oferta zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.
W ten sposób będziesz mieć też ułatwiony kontakt z wieloma potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi. W takich okolicznościach będziesz w stanie naturalnie nawiązać rozmowę – bez nachalnego zabiegania o uwagę. Przyjemna atmosfera z całą pewnością wpłynie korzystnie na przebieg rozmowy i potencjalne profity, które wynikną z niej dla obu stron.
Jak zaopatrzyć się w bar mobilny na imprezę firmową?
Nie ma sensu, żeby kupować taki element wyposażenia na stałe. Warte uwagi imprezy branżowe zdarzają tylko kilka razy do roku. Pomiędzy kolejnymi okazjami byłaby potrzeba przechowywania takich mebli, które przecież nie są małe. Zdecydowanie rozsądniej będzie postawić na wynajem baru. W ten sposób jesteś w stanie wydać mniej, a jednocześnie zyskać wsparcie profesjonalistów. Wypożyczalnia barów zajmie się dopracowaniem koncepcji stoiska, montażem, demontażem, a także wszelkimi kwestiami organizacyjnymi.