Instagram konsekwentnie zyskuje na znaczeniu w branży projektowania wnętrz. Bezpłatna aplikacja na urządzenia mobilne ma charakter wizualny i jest domem dla tętniącej życiem społeczności specjalistów od wnętrz, dostawców i entuzjastów.
Potraktuj to jako bezpłatne narzędzie marketingowe, które łączy Twoją firmę z potencjalnymi tysiącami odbiorców. Warto więc poznać jak najwięcej sposobów, w jakie projektanci wnętrz mogą wykorzystać Instagram do budowania swojej marki. Jeśli potrzebujesz wiedzy na temat zakładania konta i publikowania zdjęć, czy tworzenia opisów – zajrzyj tutaj https://fejmowo.pl/opisy-na-instagram-fajne-opisy-do-zdjec/. Jeśli korzystasz już z aplikacji, ale chcesz ją efektywniej wykorzystać do wspierania swojego biznesu, czytaj dalej.
Zadbaj o piękno swojego konta!
Najważniejszym sposobem, aby ludzie mogli Cię znaleźć i wiedzieć, co robisz, jest upewnienie się, że Twoja nazwa użytkownika na Instagramie odzwierciedla nazwę Twojej firmy, a Twoje konto jest ustawione na publiczne wyświetlanie. Skonfiguruj swój Instagram jako profil biznesowy, a nie osobisty. Aby to zrobić, potrzebujesz strony na Facebooku. Zapoznaj się z tym postem krok po kroku na Facebooku o tym, jak zmienić swój profil na Instagramie w profil biznesowy. Nie martw się, nie musisz dodawać zarządzania stronami na Facebooku do swojej listy zadań. Twoja strona na Facebooku może istnieć tylko z podstawowymi danymi biznesowymi i linkiem do Twojej witryny internetowej.
Możesz łatwo jednocześnie publikować swoje Instagramy na stronie na Facebooku, aby zachować tam niektóre treści bez dodatkowej pracy (uf!). Posiadanie konta biznesowego na Instagramie oferuje wyraźne korzyści w porównaniu z profilem osobistym: 1. Możesz dodać opcję bezpośredniego kontaktu telefonicznego lub e-mailowego poprzez kliknięcie. 2. Masz możliwość opłacenia promocji postów. 3. Możesz zapoznać się z szeregiem danych analitycznych (dostępnych po dotknięciu wykresu słupkowego, który pojawia się w prawym górnym rogu profilu biznesowego – zobacz nasze powyżej), aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach i najlepszych momentach do publikowania oraz postach, które osiągają najlepsze wyniki .
Jakie posty umieszczać?
Tutaj musisz kierować się oceną w oparciu o grupę docelową i sposób, w jaki chcesz przedstawić swoją firmę. Publikowanie osobistych zdjęć, takich jak dzieci, zwierzęta domowe, podróże lub jedzenie, może być w porządku, jeśli odzwierciedlają one działalność projektową. Jeśli jednak zajmujesz się projektowaniem wnętrz, większość osób to te, które podążają za pięknymi wnętrzami.
Publikowanie zbyt dużej ilości treści osobistych może spowodować anulowanie obserwowania. Z reguły, gdy publikujesz posty niezwiązane z projektem, znajdź sposób na powiązanie treści z Twoją firmą. Jeśli jesteś znany z miłości do koloru, publikuj dużo kolorów. Często publikuj swoje charakterystyczne kolory, jeśli je masz. Jeśli projektujesz głównie neutralne, spokojne przestrzenie, upewnij się, że Twój kanał na Instagramie jest neutralny i spokojny. Pomyśl o Instagramie jako o krótkim portfolio referencyjnym, które zaprezentuje Twoją estetykę w przestrzeni ekranu mobilnego.