Budujesz markę i na tym etapie Twoja firma jest całkowicie nieznana użytkownikom. Musisz tworzyć treści mające na celu przyciągnięcie odwiedzających do swojej witryny i pomóc im zidentyfikować potrzeby, które możesz rozwiązać za pomocą swoich produktów lub usług. Nawet jeśli nie mają znanej potrzeby Twojej firmy, tworzenie dobrych treści może je w nich stworzyć.
Treść powinna być cenna, atrakcyjna i interesująca, w celu wzbudzenia zaufania i pozycjonowania siebie jako wiarygodnej firmy. Jest to jedna z najważniejszych kwestii, o jakie opiera się udany marketing internetowy .
Kanały lub narzędzia online, których możesz użyć w tej fazie
Wyszukiwarki
Możesz uzyskać natychmiastową widoczność dzięki reklamom z Google Ads (znajdź w sieci więcej informacji na temat tworzenia kampanii Google Ads, zapoznaj się z tym celem tworzenia kampanii Google Ads). Możesz także uzyskać długoterminowe wyniki dzięki organicznemu pozycjonowaniu SEO (strony wyświetlane pod reklamami i naturalnie umieszczone na stronach wyszukiwania Google). Większość marketerów twierdzi, że ich głównym priorytetem jest poprawa SEO i ich organicznej obecności. Specjaliści od marketingu podkreślają to jako priorytet, to coś, czego Twoja firma nie może przeoczyć.
Media społecznościowe
Użytkownicy mogą znaleźć Cię poprzez publikacje lub reklamy na platformach mediów społecznościowych. Według raportu na temat branży marketingu w mediach społecznościowych większość specjalistów od marketingu twierdzi, że ich wysiłki w mediach społecznościowych zwiększyły widoczność ich firm.
Blogi
Jeśli masz firmowy blog, musisz tworzyć przydatne i cenne treści dla docelowych odbiorców. Nie wystarczy mówić o zaletach swoich produktów lub usług. Musisz także zoptymalizować go na poziomie SEO, aby użytkownicy mogli znaleźć Twojego bloga podczas wyszukiwania w Google. Według danych firmy, które publikowały ponad 16 postów na blogu miesięcznie, uzyskały prawie 3,5 razy większy ruch niż firmy, które publikowały cztery lub mniej postów miesięcznie. Możesz także współpracować z blogami innych firm związanymi z tematem Twojego produktu lub usługi, aby zwiększyć widoczność w sieci.
Prasa internetowa
Public relations online może być również kluczowym elementem strategii marketingu cyfrowego. Możesz skontaktować się z dziennikarzami przez telefon i / lub e-mail i wysłać im informacje prasowe, aby pojawić się w głównej gazecie internetowej. To dobry kanał, aby uzyskać wysokiej jakości linki przychodzące do Twojej witryny, a tym samym poprawić swoje organiczne pozycjonowanie.
W kolejnej fazie działań marketingowych użytkownik już odwiedził Twoją witrynę. To staje się teraz najważniejszym krokiem: musisz zacząć przygotowywać sprzedaż. W tym miejscu musisz bardzo jasno określić zainteresowania użytkowników i wyjaśnić za pośrednictwem treści, dlaczego powinni wybrać Ciebie, a nie konkurencję. Twoim celem w tym momencie będzie zdobycie potencjalnych klientów. Sprawdzi się, gdy potencjalni klienci podadzą ci e-mail. Umożliwia to później nawiązanie z nimi bezpośredniego i spersonalizowanego kontaktu.
Zależy też od branży. Nie w każdej są takie same scenariusze działań
Jeśli chcecie być bezpieczni w sieci, zawsze warto zachować ostrożność podczas surfowania w internecie. Dobrze jest też korzystać z profesjonalnych narzędzi, które pozwalają zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Na https://browsehappy.pl/bezpieczenstwo/vpn/nordvpn-test-recenzja-opinie/ można znaleźć sporo rzetelnych informacji i porad na temat tego, jak poprawić poziom bezpieczeństwa i nie narażać się na żadne nieprzyjemne zdarzenia w wirtualnej przestrzeni.